Thursday, April 30, 2009

KEM KEPIMPINAN...2009



Tuan Razak adalah fasilitator yang kami jemput dari unit Pencegahan Dadah dan Disiplin, PPD Kuala Selangor. Personalitinya yang tegas dalam serba serbi amat sesuai dengan jawatan yang dipegangnya kini.
Para peserta sedang khusyuk mendengar ceramah yang disampaikan oleh beliau. `Ciri-Ciri Seorang Pemimpin' merupakan tajuk pilihan beliau.


Pengisian rohani juga tidak disisihkan....



Ustaz Yazid sedang meyampaikan kuliah subuh. Di zaman Sains dan teknologi ini, kuliah subuh lebih berkesan disampaikan menggunakan peralatan ICT dan multimedia. Canggih tuuuu.....





KEMBARA MINDA




Tuan Mustafa atau lebih dikenali sebagai Tuan Bob sedang melayan para peserta menyelesaikan tugasan yang telah diberikan kepada mereka.







Apalah yang sedang diperkatakan oleh Tuan Razak kepada para peserta tuuu??? . Aiii.... macam bagi rasuah jee... Takkk lah... Itu ialah ganjaran diberi setelah kumpulan tersebut dapat menyelesaikan tugasan.


Haaa.... Ini kita punya pakar Kembara Minda. Orangnya hensem. Sekali pandang macam Awie, dua kali pandang macam Norman Hakim. Namanya Tuan Idrus. Dia ni hebat orangnya. Mengajar di sekolah Tamil. Tiga suku daripada Bahasa Tamil dia sudah kuasai, so jangan ex lah geng2 tamil tu... dia tau apa yang u sedang umpat...


UPACARA PENUTUP





Tuan Hj. Sahid selaku Penolong Kanan Tadbir menggantikan Guru Besar, telah menyampaikan ucapan dan seterusnya merasmikan penutupan Kem Kepimpinan kepada Pengawas Sekolah, Pengawas Pusat Sumber, Briged siber, Ketua Kelas dan Penolong Ketua Kelas 2009 SKJRM.




Kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada Aura Positif Team ( Pembimbing Motivasi Pelajar ) yang telah membantu menjayakan program ini. Tidak lupa juga ucapan terima kasih kepada semua guru SKJRM yang tidak mengenal penat lelah dalam memastikan program ini berjalan lancar.



Sedutan klip video ceramah tuan Razak

No comments:

Post a Comment